top of page
  • תמונת הסופר/תshahar azar

פרסום ממומן בגוגל – איך זה עובד?

עודכן: 30 במרץ 2019


פרסום ממומן בגוגל לדוגמא

כבר עברנו את העידן שצריך לשכנע בעלי אתרים ועסקים לפרסם בגוגל – ההגמוניה של גוגל ברורה, לפחות בכל הקשור לארץ מדובר במונופול כמעט מוחלט, כשגם בארה"ב מדובר על נתח שוק של קרוב ל- 70%. המקומות היחידים שאולי שווה לכם לפזול הצידה בכל הקשור לפרסום ממומן הן אולי רוסיה וסין, שם יש מנועי חיפוש אחרים שתופסים נתח משמעותי גדול.

פרסום ממומן בגוגל – מה חשוב לדעת?

כאמור, גוגל משמש כמנוע חיפוש מוביל. הסיבה שהוא גם כה אטרקטיבי למפרסמים, נעוצה במצב בו נמצאים הגולשים כשהם ניגשים לגוגל. גולש מגיע לגוגל לרוב כשיש לו בעיה או צורך שדורשים מענה / פיתרון מיידי. אין שלב טוב יותר להציג לו את השירות או העסק שלנו (במידה והוא רלוונטי לתחום החיפוש שלו).

גוגל מתבססים על הקשר הקונטקסטואלי בין חיפוש הגולש לבין התוצאות שיוצגו לו במנוע החיפוש.

התוצאות מוצגות לפי מידת קרבה למילות מפתח שמקליד הגולש – כך, במידה והגולש מחפש חברה שתספק לו שירותי פרסום בגוגל , הוא עשוי לחפש "פרסום בגוגל" או "פרסום ממומן" למשל ובהתאם יוצעו לו דפים שמתמקדים בדיוק בנושאים אלו.

הדבר שהכי חשוב לדעת על פרסום ממומן בגוגל – הוא שמדובר בהזדמנות ממשית למפרסמים לזכות בתנועה ממוקדת של לקוחות מעוניינים לאתר שלהם.

בעוד קידום אתרים אורגני (בתוצאות הטבעיות) הופך להיות קשה ותחרותי יותר עם השנים, לצד העובדה שמדובר בפעילות שעשויה לקחת זמן רב עד שתניב תוצאות – בפרסום ממומן בגוגל ניתן להקים קמפיין ולהעלות אותו לאוויר תוך מספר שעות.

למה זה טוב?

לא לכולם יש מספר חודשים לחכות עד שיקבלו תנועת גולשים מגוגל, יש מקרים רבים שאנו מעוניינים לקבל פניות כבר משלב העבודה הראשוני. אז אמנם זה נכון שבראייה לטווח ארוך שווה לנו להשקיע גם בקידום אורגני המתבסס בעיקר על תוכן אטרקטיבי באתר, אופטימיזציה למנוע החיפוש ובניית קישורים והצבעות גולשים ברשת.

עסקים שצריכים את הכסף באופן מיידי ולא יכולים רק להמתין לטווח הארוך, טוב יעשו אם ישקיעו חלק מתקציב השיווק שלהם בפרסום ממומן בגוגל – כך יוכלו לקבל פניות כבר מהיום הראשון לפעילות השיווקית שלהם.

בנוסף, קמפיין פרסום בגוגל טוב במיוחד עבור השקת מוצר או שירות חדש. כך תוכלו לדחוף את המוצרים והשירותים החדשים שלכם בזמן השקתם, במקום להמתין מספר חודשים עד שהציבור הרחב ייחשף אליהם. קמפיין בגוגל נהדר להגדלת החשיפה, כשמלבד אפשרות לפרסם לצד תוצאות החיפוש, ניתן ליהנות ולפרסם גם ברשת המדיה של גוגל – להזכירכם אתרים רבים כיום מציגים פרסומות של גוגל (גוגל אדסנס). אותן פרסומות יכולות להיות שלכם, ואתם יכולים למקד אותן באתרים רלוונטיים בהם עשויים להיות הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

מדובר בפרסום ממוקד שמאתר את הלקוח בסביבה הטבעית שלו ובזמנים בהם הוא צריך את השירות שלכם.

מה קובע אילו מודעות גוגל מציג?

גם במודעות פרסום ממומנות ישנה תחרות ערה של עסקים ולכן, גם כאן, חשוב מאוד שהמודעות שלכם יהיו ממוקדות ואטרקטיביות לגולשים.

גוגל בודקים באמצעות מגוון מדדים את איכות המודעה שלכם – השאיפה של גוגל להציג את המודעות שמייצרות הכי הרבה הקלקות עליהן (מה שמביא הכי הרבה כסף לגוגל) ולכן אם המודעה שלכם לא תהיה אטרקטיבית או רלוונטית לגולשים ולא תעודד הקלקות רבות – היא לא תוצג לרוב.

יתרה מזאת, אם המודעה שלכם לא אטרקטיבית, אתם גם תשלמו יותר לכל קליק.

המטרה שלכם היא מצד אחד לייצר מודעה שמעודדת הקלקה ומצד שני ליצור דף נחיתה מושך (הדף אליו מופנה הגולש בהקלקה על המודעה) שיעודד את הגולש להשאיר את הפרטים ולפנות אליכם – רק כך תבטיחו לעצמכם R.O.I בקמפיין.

קמפיינים פרסומיים בגוגל זו המומחיות שלנו - צור קשר או צלצל 054-4750316 עוד היום ותוך 24 שעות תתחילו לקבל פניות חדשות מהאתר!!!

17 צפיות0 תגובות
bottom of page